tirsdag den 24. januar 2012

Pisabe Oberst nørgaard er skut !!!!!


5 kommentarer:

  1. Jens Ole. jeg ka se, det er dig der har tegnet på det dejlige foto af obersten. Det ka godt ske, du ville vise dig over for onkel og over for mig, men du bliver ikke stor i mine øjne af sådanne labanstreger. K

    SvarSlet
  2. jeg tajner faktsk ikke bare for sjov og jeres stor øjn, dem jeg liglad me. Mig og Obserstne iv har fundet ud af o vær goe venner i gen. Vorfo skal ud alti blande dig? Knud.

    SvarSlet
  3. Du ringer, Jens Ole, hvis Obersten igen spiller op og skal vise dig hvad der er hvad. Du må aldrig glemme de ting jeg lærte dig. Ren i ord og tanke. Ren i dit sind. Det er sådanne ting, de ikke kan lære dig derude. De har deres syn rettet mod forskning og glemmer der er noget der hedder renfærdighed, der hedder sindets og sjælens rankhed. Glem det aldrig. Og jeg gav dig et ord med på din fremad, da vi sendte ud til centret: Hellere tale sandt end komme med løgnehistorier. Og hvis du kan dette lille frø til at spire på centret, så er det lige pludselig, Jens Ole, der lærer dem noget, de kan bruge i deres liv. Hilsen Knud. Kan ikke hilse fra Onkel Kaj, da han er meget træt og svimmel.

    SvarSlet
  4. Nogle ord sprang jeg over for at få dig til at tænke mere selv.

    SvarSlet
  5. Jeg ka godt sel tænke. og det var bare dig der ramte forkert på tastern. jeg ved det. sad og røg cigeret og og glemt og sætte fingren ned på tastern. så sad du og tasted i luften. Og dårlig udskylninger er noget fandens bedsttemor har opfundet, spør bare ONkel. JEK

    SvarSlet