tirsdag den 24. januar 2012

Og jeg ved got jeg ike må ha Nutella min elsked nutella.

4 kommentarer:

  1. Det er godt min knægt. Oberst LBN.

    SvarSlet
  2. jeg elsker jer alle ude på centret. Men hvem passer centret, græsset og maskinparken, når I er Indien?
    Værgen

    SvarSlet
  3. Jeg er et travlt menneske. Og normalt har jeg ikke tid til at svare på dumsmarte spørgsmål. Det der er bare så tilpas dumsmart, at jeg er nødt til lige at få tingene på plads, så tydeligt hvordan du forsøger at klemme lidt autoritet ind, hvor du ingen har. Akke ak. Minder mig om dengang med Mina, hvor DNA og mobilens GPS uden mindste tvivl viste at, ja, du havde været tilstede i stalden på pågældende tidspunkt, selvom du under ed, med hånd på Biblen og alverdens fagter havde svoret at du spiste fransk hotdog i Gøttrup, hvor der ingen pølsevogn findes. Behøver jeg at sige det igen: akke ak? - Men altså: vi har et helt kuld indianere, mindst. Så drik du bare din kaffe. Mvh Oberst LBN.

    SvarSlet
  4. Nå er der ingen pølsevogn ude i Gøttrup, det var da som den bare.
    Nej men det var der den dag. Der findes faktisk pølsevogne -lissom hjemisvogne- og de kører fra by til by. De bruger ikke de små kirkeklokker, men tubaer, som de blæser på ud gennem vinduet, og så ved man: Åh godt, nu er er der pølser eller hotdogs, man kan få. Og den var netop kommet til Gøttrup den dag, du snakker om. Og faktisk spillede et langt stykke musik fordi jeg havde fødselsdag. k

    SvarSlet