tirsdag den 24. januar 2012

Der nogne der blivet sure fordi jeg er hemlighedsfuld med alt det vi lav he hso emignoergaaard scentret. Men så har jeg spurt Emig og norgaard og de sir at jeg goet må sige at vi skal til indein for at finde SOMA som er noget drik der lyder lissom når en ko spiser når der blir lavet. OG nrå man drikke det får man så megt lys indnei at ma n kan se alting i hele verden fra begyndelsen og lidt før tro jeg og ogse efter. ALTING ka man så se go vide alt. Der nødvindigt når vi skla gøre verden til den bedste verden. så der ikk er mere ufred på planente mellem mennesker og mennesker og dyr og ogse planter og fisk og fugle, Min yndlings er mågen som der er mange som syns er dum og grim bar fordi den alarmer om morgnen. Da jeg forskempel boede med min gode onkle Kaj ERik skreg de hver dag ud over marken og spiste alt de ku finde ogse i skraldespanden, men det er bare fordi de ved at altingi verden er ilusion, (og de larmer fakts ikke, men griner!) og så kan det være ligemget når man har et rent hjerte som banker under kødet og uniformn eller hvad man har på, en kjol vis man er en pige forskempel eller ingentign hvis man er indianer. Det er bar det vi skal i Indioen men jeg turde ike sie det fordi vi har ik fået vores rejsetiladels før i morgen, men de læsr det nok ikk før i morgen og så er det fo sent.

Så håbe jeg at dem der var sure er tilfreds.. Jeg skal nok fortælle alting fra nu af.

1 kommentar:

  1. Kære Jens Ole. Et forskningscenter er jo nødt til at have hemmeligheder. Der er altmuligt med patenter og videnskabsspioner. Du ved jeg arbejder med opfindelser. Og tre gange har jeg opfundet noget, som nogen har set gennem mit vindue eller måske har rengøringen haft oplysninger med ud. Så jeg er bare blevet så forsigtig, så forsigtig. Et eksempel: jeg havde opfundet en frø -i stedet for en mus- til computeren. Og vupti lige pludselig så var MIN frø sat i produktion, og den hed Lilly. Og hvad hedder min rengøring? Yes Lilly. Og hun havde skjult tegningerne i sit store og fine og dyre høreapparat. Jeg fik mistanke engang, hvor hun havde taget apparatet af og puttede mikrofilm ind i høreapparatet. Og så hviskede jeg hendes navn, Lilly--jeg stod med ryggen til og fjernsynet gik rigt højt, og hun reagerede med det samme. Så vidste jeg med det samme, hvordan det hang sammen. k

    SvarSlet