torsdag den 19. januar 2012

aftensmad med onkel kaj erik:

han hade sselv lavet det hele.  det er lang tid siden nu, i sommers det smagte meget ok når det nu v ar hamsel der havde lave det. jeg tog to persioner. og hjalp med opvasken. bageftr skujlle Onkel KAj Erik ned og hente sin hund og noget planter   til hans køkkenhave men han gad ikkke så jeg gik ned på det Skarpe HJørne til PEdro og hendtede WUller og posen med plantern  . Så var onkel faldt i søvn. og næste dag var Wuller død og han havde spist posen og det var for stærkt.. Så var det jeg  blev sendt hen til Emignoergaard Scentret for onkel gik helt ned. Og min Onkels tilsynsman Knud sagde at det var best jeg lod ONkel ha lidt fred indtil det gik bedr med ham.  Nu har jeg vært hos emignoergaaad læng og er snart  en rigtig rekruit, vi har stor planer med verdenshærdømmet,. mere om det snere.

4 kommentarer:

  1. Godt at høre lille Jens Ole. jeg siger jo kun lille, fordi det lissom betyder kære.
    Nej madlavning er ikke onkels bedste endnu. Lad os nu se.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. n jeg vil got lave mad hvis i kommer itl åbnehus.mn jeg ikk lille kæere .og det kan jeg got vise

    SvarSlet
  4. Jeg kommer, men jeg tager selv en madpakke med. Det ska I ikke tænke på. I har så travlt på Centret.
    k

    SvarSlet