torsdag den 19. januar 2012

Der nogen der har skrevet ind på facbook om mig og min blog. her er det. Og jeg har ogse skrevet noget om hva jeg syns om det nednunder.


Det er rigtignok det med jeg ikke altid skrive så godt. men det er ogse fordi jeg har nogengange travlt med træningen og at der skal rydes op der vor jeg bor . Hos emignorgaard science scenter og jeg øver mig i og skrove det bedste jeg kan og kigge tilbage når jeg har skrive og lave det om hvis det såtr galt. og min onkle Kaj erik har hjulpe mig meget før i tiden, men han er jo kon et menneske. og god nok. den bedste onkel. men der er jo ogse  oberst generaloberst Nørgaard og han kan hjælpe mig mere nu. hvor jeg er de hvor jeg er i mit liv. PÅ vej ind i det vosknes rækker.  Der alvorlig prbolemer med kapiteltalisme og krig og klimaet. hvor længe kan vi trække vejrte  mere  i verden???  -- Kaj Eirk slog når han var gal men jeg tilgir ham,. og Nørgaard jhan slår alså ikke rigitgt men kun militært. Når vi øver revelution. JEg må snart brue våben og når jeg er så langt blir det mig der slår de nye for sådan er det nødt til at være når man skla gøres klar. .  Jeg har aldrig rullet med øjne for Jends Peter KAj. Det var noget Oberst Nørgaadr sagde for sjov. .Jeg savner lidt min kunstneven Knud som jeg kan se godt kan li hvad Nøragaard har sagt og min blog. Knud: DU Må gerne komme. Så kan vi tegne hle verden igen. OG her er ogse  Doktor emig som både tegner de bedste tegninger af alle dyr og  for sjov tegning af kapitelltaistener med huktænder og blod i øjnen. Og han spiller i klaver hele natten og spise sukker med næsen og så sjovt ting. Kom Knud. JEgf skal snart til INDIEN med EMig og Nørgaard. sås kal vi lære om hvisdom og se palasser af guld. ÆGTE! jeg ka godt lidd stærk mad. så der er ingen problemer. Kærlig lhisne JEns Ole.

3 kommentarer:

  1. Kære Jens Ole. Dejligt at du gør fremskridt. Du bliver til sidst en rigtig skikkelig dreng og vindertype. Tænk hvis du var begyndt på toppen og så bare blev ringere og ringere. Ikke osse? Det er ingen skam at blive stor og vokse sig stor i sin ånd. Jeg havde da heller ikke mit pokalskab fyldt helt op i din alder. Men det betyder ikke at du nu skal til at samle på andenpladser. Sølv er aldrig godt nok. Det eneste jeg har der ikke er ægteguld, er min dåbsske.

    SvarSlet
  2. hilser en konkurrence med Dr Emig velkommen. Jeg vil rigtig gerne møde ham med tegnekul/koldnål/silketryk/pen/kuglepen/blyant/han må gerne bruge lineal/ og må grave rembrandt op/ og få hjælp...Jeg er helt rolig. Dr Emig vælger våben. k

    SvarSlet
  3. Dr. Emig har faktsik noget ægte blæk som der er metal i . Så kan det godt være det ruster lidt. Men til sidst vinder det over papiret. så når der gået mange år. er tegningen tilbage men ikke papiret. Prøv lige og tænk over det Knud. Med dit kul og silke og kugle og bly og alt det som jeg ikke lige tror har evigheden i sig. Og desuden bruger han kun lineal til at slå dem som ikke er dygtig nok ikke lytter efter over fingeene med. Så den siger han han tager med til kampen mod dig. Jeg tager mit filmkamera med.

    SvarSlet