onsdag den 1. februar 2012

Om min mor

VEd ikke så megt om min  mor. Mnen hun var vist en amrikansk pinsesse. hvis man ser på bildet. Lidt indianer.  hvis man kigger på alle blomstrn over hends hoed. Jeg savner min mor. Jeg kan ukke husk hene.d. Hun hedd Daisy Krantz lisgsom jeg hedder Krantz til eftenavn. OG min onkel hedder det. De var bror og sødtser. JEg vill gerne ha også en søster måske har jeg en halv, eller bror. For mi nfar leve vist stadig. Min mor bliv bidt af en slange og død ude i  junglen ,  da mor go fra var på rejse  med en slags klub de var med i , lidt ligsom Emignoergaard Sience som jeg er med io. Hvor man leder efter det oprindlige , Menneskets obhav. Og fosøgr at komme tilbage til GUDerne og snakke med dem igen om hvad vi nu skal gør .   Og vi kan lære meget af dem, vis de igen stigr ned til os i deres fantatsiske maskiner Varamanier  ssom er hel lydløs og  bedre end helikoptr og jetfly og osse vores rumskibe. Og vi har faktisk aldrig været på Månen. GLemt det!  Det vil vors skaber aldrig ha tilladt for Det ska l  kun være når vi er klar og   det skal vær de udvalgt.e  .  Men efter min mor var død i junglen. JEg var kun en baby dengang. Og mi nfar gik ned m flaget og   bigyndte at snake i tåger og   det rene galmandsnak,  han var blivt sindsyg simeplthen. Og så tog mi n    Onkle Kaj ERik mig hjem til Danmark og opvoksed mig der på Fyn   i hans lille hus ned ved søen og skoven med all dyrene, som jeg snakke meget med dengagn frodig jeg jo ikk ku dansk dengang men amriksnak. Nu har jeg glemt hvad vi snakket om men. Men jeg tror godt jeg ka huske lidt, hvis jeg koncentrer mig. Om hvordan man frinder bær og sårn noget.  OG sover om vintern så man ikke dør. Men det skal jeg tænkt mere over. Jeg vill godt kende min mor, Jeg syns jeg ligner hend lidt. Jeg har osse sort hår  og smiler.

1 kommentar:

  1. Ke var lige over med en stak Feminaer til os. Og under rouladen spurgte jeg lidt ind til det Jens Ole snakker om. Moderen og så videre. Noget tyder på at Jo lader fantasien løbe noget med sig. For inden Kaj E blev efterladt af hende, havde hun taget alle smykker og 5 kasser øl med. Og det har hun gjort før for at så at formøble pengene på ingening. Men hun købte faktisk Teaterkiosken i gaden ved Dumpen. Og jeg har faktisk set hende så sent som i fredags. Jeg sku have lidt pibetobak, og en æske gajol. Og jeg ku se jens Oles træk i hendes ansigt. Tror jeg på at verden er lille? Ja det må jeg nok sige. Det er en global landsby. Jeg handlede lokalt men blev ramt globalt. Må jeg nok lige sige. Jeg spurgte ikke en hel masse ind til fortid og hvorfor Kaj Erik ikke var noget for hende. Men tog lige så stille hjem. Og ventede på Lotto i fjernsynet. Ja jeg havde osse købt en lynlotto.
    Hilser lige fra KE, selvom han lige nu sover. Oven i en pizzabakke. Jow det går godt nok godt. Du milde Moses.

    SvarSlet