lørdag den 4. februar 2012

Så den gal igen ind på Faecbook, hvor nogn har skrivet løgnhistorir om mig. Om at jeg ling james bond og al mulig. Og har fåt oberation, åbnebar er ingnting hellig på Faecbook. Alt er bar sjov og bar mås. Inge n seriøs snak i miles omkres. Jeg sætter aldri min fødder der, jeg syns ikke man skal vise sig selv overfo andre hel tidn.


P.s. Jeg kenddr nogen som er inde på Facbook og holder øje me sagerne. Om det blir sagt noget om mig, der ikke skla stå de.r..

Jeg er bar så skuftet over Oberst Nørgaard. OG min gode Knud. OG JEns og Oel. OG hvem er C HEKST PRIVAT????? som åbenart tror kenner mig.  Det gør du IKKE C. OG det ka vær ligemeget hvordan jeg ser id. MEN IVÆRTFALD IKKE SOM JAMS BOND!!!


PEdr Fridrik kan jeg lid godt lide fordi han kan bygge en båd, og det har han skrevt en bog om , det har jeg lidt rispekt for.


1 kommentar:

  1. Ja, men husk nu på at onkel, der fået lavet sit store Bogforlag Krantzes Bogforlag Og-klubber Og med Lydbøger, er ved at udgive den store bog om skibe, både og skibsfart og hvad man skal passe på med i søfarten. Der tror jeg nu nok Peder f bliver bettekål. Der bliver snobrød og sange, KE har skrevet og deler rundt. Og der er balloner til de grimmeste....det har jeg så bedt ham om at rette til de skønneste kvinder. Nu må vi se. k

    SvarSlet